novosti
Olimpijske igre na Eurosportu i Discoveryju!
Međunarodni olimpijski odbor prodao je sva televizijska i multiplatformska prava na emitiranje u Europi za Olimpijske igre od 2018. do 2024. kompaniji Discovery Communications, inače matičnoj kompaniji Eurosporta! Discovery je stekao ekskluzivna prava u vrijednosti od 1,3 milijarde eura, na svim platformama, uključujući i free-to-air televiziju, pay-TV televiziju, internet i mobilne telefone na svim jezicima diljem 50 zemalja i teritorija na europskom kontinentu. U skladu s uvjetima MOO-a i zahtjevima lokalnih tržišta, Discovery se obvezao emitirati najmanje 200 sati programa Olimpijskih igara i 100 sati programa Zimskih olimpijskih igara na svima dostupnima free-to-air televizijama. Discovery će u tu svrhu sublicencirati dio prava na mnogim tržištima diljem Europe.
„Dugoročna programska obveza koju smo sklopili s predsjednikom Bachom i Međunarodnim olimpijskim odborom potvrđuje vodeću poziciju Eurosporta za sport diljem Europe, a njome će se značajno poboljšati i prisutnost Eurosporta na svim platformama. Uz bogatu dugogodišnju tradiciju emitiranja zimskih i ljetnih olimpijskih sportova na Eurosportu, prijenos Olimpijskih igara, najvećeg sportskog događaja u svijetu, urednički i strateški se savršeno uklapa. Ali, ovo novo partnerstvo najveći je dobitak za sve ljubitelje sporta u Europi, jer ćemo njime omogućiti rekordne količine sadržaja na svim platformama i pobrinuti se da olimpijski plamen gori tijekom cijele godine“, rekao je predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije Discovery Communications, David Zaslav.
Ovaj sporazum obuhvaća XXIII. Zimske olimpijske igre u Pyeongchangu 2018. godine, XXXII. Olimpijske igre u Tokiju 2020. godine, ZOI 2022. u Pekingu te OI 2024. godine, čiji grad domaćin tek treba biti izabran. Partneri su također dogovorili i suradnju oko pokretanja olimpijskog kanala Međunarodnog olimpijskog odbora.